Müşteri Hizmetleri

 

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz...

Sipariş / Kargo
  • vitrin.com.tr’den nasıl sipariş verebilirim?

    vitrin.com.tr’ adresinden sipariş vermek kolay ve güvenlidir.

               i.        Öncelikle satın almak istediğiniz ürünü “Sepete Ekle” butonuna basarak sepete ekleyiniz.

               ii.        Almak istediğiniz tüm ürünleri sepete ekledikten sonra sağ üst köşede bulunan “Sepetim” butonuna tıklayarak sepete gidiniz.

               iii.        Ürünlerinizin adet ve beden, renk gibi detaylarını inceledikten sonra alt kısımda bulunan “satın al” butonuna tıklamanız gerekiyor.

               iv.        “satın al” butonuna tıkladıktan sonra üye değil iseniz üyelik bilgilerini tamamlamanız gerekmektedir. Eğer üye iseniz üye girişi ile işlemini devam ediniz.

               v.        Son aşamada “siparişi tamamla” seçeneği ile ödeme bilgilerinizi ve teslimat bilgilerinizi girerek siparişi tamamlayabilirsiniz.

  • Üye olmadan sipariş verdiğimde, siparişimi nasıl takip edebilirim?

    Siparişinizi takip edebilmek için üye olmanız gerekmektedir. Üye olmadan verdiğiniz ilk siparişinizde sistem size otomatik üyelik tanımlamaktadır. Tanımlanan otomatik üyeliğinizin bilgileri (kullanıcı adı ve şifre) e-posta ile gönderilmektedir. Ayrıca üyeliğinizi başlatabilmek ve siparişinizi takip edebilmek için "Şifremi Unuttum" bölümünden yeni şifre talep edip güncel şifreniz ile sisteme giriş yaparak siparişinizi takip edebilirsiniz.

  • Oluşturduğum siparişime ürün ekleme-çıkarma veya siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

    Siparişinizin faturası kesilmeden önce talebinizi iletmeniz halinde; ekleme ve değişiklik yapılamaz ama çıkarma yapabilirsiniz. Talebiniz ile ilgili daha fazla bilgi için Müşteri Hizmetleri'mize ulaşabilirsiniz.

  • Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

    Ana sayfada üye girişi yaptıktan sonra, sağ üst köşede yer alan kullanıcı adınıza tıklayarak “Siparişlerim” bölümünden güncel siparişlerinizin tüm bilgilerini kontrol edebilirsiniz.

    Siparişiniz kargolandıktan sonra SMS ve e-mail olarak takip bilgileri tarafınızla paylaşılacaktır.

  • Siparişim kusurlu (hasarlı) geldi. Ne yapmalıyım?

    İlgili kargo personeline zabıt tutanağı tutturmanız gerekmektedir. Hasarlı ya da kusurlu ürün aldığınızda, ürün faturasının önyüzünde yer alan iade formunu eksiksiz doldurarak, anlaşma koduyla birlikte 14 gün içerisinde anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile ücretsiz gönderim gerçekleştirebilirsiniz.

    Yurtiçi Kargo Anlaşma Kodu: 214688139

    İade ettiğiniz ürünler firmamıza ulaştıktan sonra, bilgilendirme tarafınıza paylaşılmaktadır. Ürünler firmamıza ulaştığı 14 gün içerisinde ödeme iadesi gerçekleştirilir. İade süreciniz ile ilgili tarafınıza bilgilendirme maili gelecektir.

  • Sipariş vermek için üye olmak zorunda mıyım?

    Sipariş verebilmeniz için üye olmanıza gerek yoktur. Fakat siparişlerinizi daha hızlı vermek, size özel kampanyalardan yararlanmak, iptal ve iade işlemlerinizi daha hızlı gerçekleştirebilmek için üye olmanız gerekmektedir.

  • Seçtiğim ürün stokta var mı?

    Satın almak istediğiniz ürünün stokta olup olmadığını, ürünle ilgili sayfada "Beden Seçiniz" bölümünden kontrol edebilirsiniz. İlgilendiğiniz beden eğer pasif durumda ise ürünümüzün stoku bulunmamaktadır.

  • Sepetim nedir? Nasıl kullanılır?

    i.        Ürün sayfalarında gezinirken beğendiğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonu yardımıyla sepetinize ekleyebilirsiniz.

    ii.        İndirim kuponlarınızı "Sepetim" ekranı üzerinden kullanabilirsiniz.

    iii.        Almak istediğiniz ürünlerin adetlerini yine bu ekranda belirleyebilirsiniz.

    iv.        Alışveriş sırasında almaktan vazgeçtiğiniz bir ürün olursa, ilgili ürününün sağ tarafında bulunan "X" veya “Sil” butonuna basarak ürünü sepetinizden çıkartabilirsiniz.

    v.        Siparişlerinizin KDV dahil toplam fiyatını ve ödeyeceğiniz kargo bedelini (kampanya zamanlarında kargo bedeli çıkmayabilir) sepetinizin "Toplam" kısmında görebilirsiniz.

  • Kullandığım indirim veya hediye kuponunun uygulandığını nasıl anlarım?

    "Sepetim" bölümünde siparişinizin toplam tutarının yer aldığı sağ alt bölümden gerekli kontrolü sağlayabilirsiniz.

  • Hediye kuponumu tüm siparişlerimde kullanabilir miyim?

    Hediye kuponunuzu geçerli olan herhangi bir siparişiniz için kullanabilirsiniz.

  • Siparişlerim ne kadar sürede kargoya verilir?

    Siparişleriniz oluşturulduğu andan itibaren 24 saat içerisinde kargoya teslim edilmektedir.

  • Siparişim kaç günde elime ulaşır?

    Kargonun teslim süresi kargo firmasına ve adrese bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Tüm gönderilerimiz Express kargo sistemi ile gönderilmektedir. Sizinle paylaşılan gönderi kodunuz ile kargo durumunu takip edebilirsiniz.

  • Kargo ücreti ne kadar?

    Kargo ücreti ürün sayısına ve gönderi ülkesine göre değişiklik göstermektedir. “Ödeme” ekranına geldiğinizde kargo ücretini kontrol edebilirsiniz. Kampanya dönemlerini takip ederek, ücretsiz kargo fırsatlarından yararlanabilirsiniz.

  • Kargom Nerede?

    SMS ve e-posta ile paylaşılan “gönderi kodu” ile kargonuzu takip edebilir veya Müşteri Hizmetleri yetkililerimizden bu konuda destek alabilirsiniz.

  • Kargo takip numarası nedir?

    Kargo takip numarası, siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişinizin durumunu takip edebileceğiniz numaradır.

  • Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

    Kargo şirketinden paketinizi teslim alırken gönderide açılma, yırtılma, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını kontrol ediniz. Bir sorun gördüğünüzde teslimatı kesinlikle kabul etmeyiniz. Hasar tespit tutanağı tutulmasını isteyerek, Müşteri Hizmetleri Yeklililerimize durumu bildiriniz.

    Kargoyu teslim aldıktan sonra paket içeriğinde eksik ürün vb. bir sorunla karşılaşırsanız;

    Kargo şirketi ile iletişime geçerek, hasar tespit tutanağı doldurmasını isteyiniz.

    Durumu info@vitrin.com.tr adresine mail atarak tarafımıza bildiriniz.

  • Kargo geldiğinde teslimat adresinde bulunmazsam ne olur?

    Belirtilen adreste bulunmamanız durumunda; siparişiniz en yakın kargo şubesine teslim edilir ve size bir bilgi notu bırakılır. 3 gün içinde paketinizi belirtilen şubeden almanız gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz vitrin.com.tr’a iade edilir.

  • Kargomu şubeden teslim alabilir miyim?

    Kargo takip numaranız ile birlikte, kargo firması ile iletişime geçerek gönderiyi şubeden teslim almak istediğinizi belirtebilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.